Hosted VoIP

 

Wil je zelf volledig de controle hebben over je telefonie omgeving en je bereikbaarheid? Dan ben je bij ons aan het juiste adres! Wij hebben ons telefonie platform zo gebouwd dat deze door zowel de gebruiker als de telecombeheerder heel eenvoudig zelf is in te richten.

Door de verschillende functionaliteiten kun je als beheerder van een bedrijf heel gemakkelijk bepalen hoe je op afdeling en persoonsniveau bereikbaar wilt zijn. Uiteraard bieden wij alle functionaliteiten die je van een uitgebreide telefooncentrale mag verwachten, maar ons platform kan nog veel meer! Naast de traditionele “plastic” telefoon bieden wij ook de mogelijkheid om vanuit je PC of laptop te bellen, via een App op je telefoon of tablet en via een simkaart. Ongeacht welk toestel of device je gebruikt je bent en blijft dus gewoon bereikbaar zoals jij dit wil.

Telefooncentrale

Onze telefooncentrale is bijzonder eenvoudig te bedienen door onze “Drag & Drop” functionaliteit. Sleep heel eenvoudig alle gewenste functies in het belplan en zelfs complexe bel routes zijn werkelijk in een handomdraai opgebouwd. Wil je een tijdschakeling toevoegen of een nieuw geluidsbestand, ook dit is ook voor iedereen zo gedaan. Of je nou inlogt via je pc of via de app, je hebt overal ter wereld volledige controle over de bereikbaarheid van je bedrijf. Dit maakt onze telefooncentrale uniek en behoort daarmee tot het modernste Hosted VoIP platform van Nederland!

Webcalls

Met Webcalls van Mixtus kun je zonder tussenkomst van een vast toestel of app gesprekken starten en ontvangen. Alles wat hiervoor nodig is, is een internet browser. Door gebruik van Webcalls kun je vanuit je browser alles en meer doen zoals je dit ook gewend bent op je “vaste” telefoon. Je kunt zien welke collega’s beschikbaar zijn, je kunt gesprekken opnemen, in de wacht zetten en doorverbinden. En doordat je vanuit je browser werkt kun je overal waar je een internetverbinding hebt gewoon werken en bereikbaar zijn zoals je dit gewend bent op kantoor.

Qaller

De Qaller is onze mobiele app waarmee je snel en gemakkelijk vanaf elk Android en iOS apparaat de hosted VoIP centrale kunt bedienen mee kunt bellen. De Qaller functioneert volledig als een telefoontoestel, je kunt uitbellen met verschillende nummers, gesprekken ontvangen, doorverbinden en zelf zien welke collega’s in gesprek zijn. Daarnaast kun je met de Qaller heel gemakkelijk belplannen aanpassen, omleidingen aan of uitzetten, voicemail in of uitschakelen en doorschakelen.

Belgroep

Met een belgroep bepaal je de wijze waarop een binnenkomend gesprek wordt afgehandeld. Denk hierbij aan het kunnen aangeven of de telefoon bij één of meerdere medewerkers tegelijkertijd overgaat en wat er moet gebeuren als deze niet wordt opgenomen. Ook is het mogelijk om (tijds-)condities en voorwaarden aan het belplan toe te voegen.

Wachtrij

De wachtrij zet inkomende oproepen netjes in de wacht met een welkomstboodschap en een periodieke boodschap. Er kunnen meerdere medewerkers als “agent” in de wachtrij geplaatst worden. Het unieke aan onze wachtrij is dat niet alleen medewerkers op kantoor kunnen inloggen maar ook mobiele telefoongebruikers. Hierdoor kunnen medewerkers ook buiten kantoor met hun mobiele nummer inloggen en gesprekken aannemen vanuit de wachtrij. 

Tijdscondities

Met een tijdsconditie kun je een bepaalde periode definieren (b.v. specifieke tijdstippen, werkdagen, zon- en feestdagen en periodes), waarbinnen acties kunnen plaatsvinden.

Meldtekst

Met een meldtekst kun je op verschillende momenten (waaronder bijv. feestdagen) een speciale meldtekst instellen waarmee je je klant met een geluidsbestand kunt informeren.

Prefix

Met de prefix zie je in het beeldscherm van je toestel op welk nummer de beller belt. Dit is erg handig wanneer een medewerker op meerdere telefoonnummers bereikbaar is.

Fax

In het platform is het mogelijk om faxen verzenden en te ontvangen. Per medewerker kan bepaald worden of hij/zij gebruik van de fax mag maken. De inkomende faxen kunnen naar 1 of meerdere medewerkers verstuurd worden en worden ontvangen als PDF-document.

Omleiding

Een omleiding kan worden in- en uitgeschakeld. Binnen deze omleiding(en) kan er een inkomende route worden aangemaakt. Denk bijvoorbeeld aan de lunch. Door de omleiding aan te zetten, wordt de “lunchroute” geactiveerd.

Doorschakeling

Met de doorschakeling kun je eenvoudig bellers direct doorschakelen naar zowel interne als externe nummers. In de doorschakeling kan er worden aangegeven of het oorspronkelijke nummer van de beller of het nummer dat gebeld is zichtbaar moet zijn.

Voorwaarde

Met de voorwaarde kun je bepaalde inkomende bellers, denk hierbij aan buitenlandse nummers of een specifiek ander telefoonnummer, een afwijkende route geven. Dit zodat de beller (bijvoorbeeld medewerker of klant) zo efficient mogelijk wordt gerouteerd.

Voicemail

Achter elk inkomend belplan kan een voicemail geplaatst worden. De tekst van de voicemail kun je zelf heel eenvoudig aanpassen. Je hebt zowel bedrijfs als persoonlijke voicemailboxen. De ingesproken berichten staan netjes in de portal maar kunnen ook per mail als MP3 naar 1 of meerdere e-mailadressen gestuurd worden.

Keuzemenu

Met een keuzemenu laat je de beller een keuze maken waardoor deze beller direct bij het juiste filiaal, afdeling en/of persoon terecht komt. Je kunt in het keuzemenu alle centrale functionaliteiten plaatsen. Het is zelfs mogelijk om een keuzemenu in een keuzemenu te plaatsen!

CRM Connector

Integreer elk gewenst softwarepakket met onze unieke CRM Connector

Omdat de efficiëntie van werken toeneemt door je telefonie te koppelen met je CRM pakket hebben wij een directe koppeling met de 300+ meest gebruikte CRM, Ticket en Boekhoudsystemen. Of je nu alleen wilt uit bellen vanuit je CRM of dat je automatisch een ticket, een nieuw bedrijf of contactpersoon wil laten aanmaken bij een inkomend gesprek, bij ons kan het allemaal! Door onze slimme koppelingen is het mogelijk om zelfs met meerdere systemen tegelijkertijd te koppelen. Je kunt heel eenvoudig zelf bij inkomende gesprekken “acties” bepalen die gestart moeten worden binnen je ticket en/of CRM pakket.


De slimme smartphone app

Met onze gratis smartphone app Qaller kun je de telefooncentrale eenvoudig zelf bedienen. Even niet bereikbaar? Met één klik stel je in Qaller een doorschakeling of meldtekst in.
Beschikbaar voor IOS als Android.

 

Uitleg bij overstappen

Overstappen klinkt spannend. Tegenwoordig valt dat erg mee. Bij je overstap naar Hosted VoIP van Mixtus hoef je maximaal 2 dingen te doen:

  1. Controleer of je abonnement bij je huidige aanbieder opzegbaar is. Ben je langer dan 6 maanden al klant, dan is dit altijd opzegbaar. Als je abonnement opzegbaar is kun je overstappen.
  2. Indien je je vaste nummer wilt behouden en niet zonder telefonie wilt komen te zitten, dan moet je wachten tot een medewerker van Mixtus je heeft gebeld. Pas als je de migratie en installatiedatum weet kun je je huidige abonnement opzeggen. Je hebt bij de meeste providers een maand opzegtermijn en zo kom je niet onverhoopt zonder telefonie te zitten.

Stap 1: Aanvragen

Via onze website kun je Hosted VoIP bestellen. Je opdracht wordt op werkdagen voor 18:00 uur nog dezelfde dag verwerkt.

Stap 2: Bevestiging

Uiterlijk de volgende werkdag ontvang je van ons een bevestiging van je aanvraag. Wanneer wij vragen hebben over je bestelling zal onze klantendienst contact met je opnemen.

Stap 3: Opleveren

Indien je ook er toestellen bij hebt besteld ontvang je deze binnen 2 werkdagen via Bpost. Indien je deze niet hebt besteld dan ontvang je binnen 24 uur per e-mail je Hosted VoIP login gegevens.

Activeringskosten Gratis
Nieuw netnummer Gratis
Portering bestaand net nummer Gratis
Hosted VoIP € 14,95 per maand
Onbeperkt Bellen Europa € 19,95 per maand
Onbeperkt Bellen België € 9,95 per maand