Waar ben je naar opzoek? Hoe kunnen we je helpen?

Om de Easy Switch procedure te starten heb je je Easy Switch ID en je klantummer nodig. Het Easy Switch ID is de unieke identificatiecode waardoor je huidige operator weet welke dienst(en) precies moet worden stopgezet.

Je Easy Switch ID kan je terugvinden op je factuur.

Easy Switch is een gereguleerde procedure die het veranderen van operator gemakkelijker moet maken, en dubbele facturatie vermijdt. De voorwaarde is wel dat je over een actieve vaste internetverbinding beschikt, voor residentieel gebruik. Meer officiële informatie vind je op http://bipt.be/public/files/nl/22020/20160916.pdf

Indien je kiest voor Easy Switch geef je Mixtus het mandaat om je contract bij je huidige operator te beëindigen. Indien je huidige contract ook vaste en/of mobiele telefonie bevat, kan je op dat mandaat ook aanduiden wat er met je vaste en/of mobiele telefoonnummer(s) moet gebeuren: de diensten ofwel bij je huidige operator behouden, ofwel naar Mixtus overdragen, ofwel de dienst annuleren.

Nadat de diensten bij je nieuwe operator zijn geactiveerd, zal je huidige operator worden verzocht om je huidige contract stop te zetten. Je kan zelf kiezen wanneer je nieuwe operator dit verzoek indient.

De snelheid van je internetverbinding is afhankelijk van verschillende factoren, bijvoorbeeld:

De plek waar je je bevindt: Is er een mast in de omgeving? Hoe ver bevind ik mij van de mast? Welk netwerk wordt er gedekt door de mast: 3,5G, 3G of EDGE?

De bezetting van de mast: Maken er vele surfers simultaan gebruik van de mast waarmee je verbonden bent? Is de mast overbelast?

Neen. Mixtus biedt enkel pakketten aan met ongelimiteerd volume.

De snelheid is bij elke gebruiker afhankelijk van de fysieke beperkingen van de lijn.

De naam van je draadloos netwerk kan gewijzigd worden bij installatie door onze technieker.

Op vraag kan deze worden ingesteld onder een SSID naam naar keuze. Indien deze naam niet werd ingesteld tijdens installatie, kan onze technische dienst dit voor je doen. Deze wijziging zal binnen de 48u worden uitgevoerd (tijdens werkdagen).

Om een wijziging in SSID naam aan te vragen, neem je contact op met onze technische dienst op het telefoonnummer 014 97 55 70, van maandag t.e.m. vrijdag van 08.00u tot 21.00u.